Webinarium „Harvard Business Review Polska” oraz ICAN Institute

Polski rynek e-commerce rozwija się dynamicznie w wielu kierunkach, stając się tym samym jednym z liderów w skali świata. Wartość rynku e-commerce B2C w 2020 r. szacowana jest na 80 mld zł, natomiast wartość rynku e-commerce B2B prognozowana jest na 344 mld zł.

Na jakie wyzwania powinni przygotować się przedsiębiorcy ecommerce w najbliższej przyszłości?

Zapraszamy do obejrzenia relacji z webinarium, w którym przedstawiciele różnych dziedzin handlu opowiadali o najważniejszych wyzwaniach sprzedaży online w sektorze B2B.

Oglądając webinarium dowiesz się m.in.:

  • jakie działania powinny podjąć przedsiębiorstwa, aby efektywniej sprzedawać swoje produkty w kanałach online?
  • jak wdrożyć platformę B2B i zintegrować ją z istniejącym ekosystemem technologicznym, aby podnieść wyniki sprzedaży?
  • jakie działania marketingu internetowego są skuteczne przy sprzedaży B2B, a które praktyki lepiej odrzucić?
  • jakie rozwiązania znane ze sklepów internetowych upowszechniają się w handlu stacjonarnym?
  • w jaki sposób cyfryzacja danych produktowych w handlu przekłada się na poprawę obsługi klienta?

Partnerzy wydarzenia

Prelegenci wydarzenia

Magdalena Wałęsiak
Manager ds. e Commerce,  GS1 Polska

Od 2017 r. związana z GS1 Polska, gdzie jest odpowiedzialna za wdrażanie standardów GS1 w internecie. Doświadczenie z branżą eCommerce zdobyła pracując w Grupie Allegro. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz programu MBA na Nottingham Trent University. Autorka wielu publikacji na temat e-commerce, zamieszczanych m.in. w Harvard Business Review, Puls Biznesu czy Forbes. Wykładowczyni na kierunku
e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Twórczyni raportów na temat polskiego ehandlu, w tym: „Jak zwiększyć sprzedaż w internecie”, „Raport o e-sprzedawcach” oraz „Jak sprzedawać na marketplacach?”.

Jarosław Kubisiak
Dyrektor Zarządzający, i-systems

Od 19 lat aktywnie działa w branży IT przyglądając się zmiennym oczekiwaniom klientów względem systemów w handlu i przemyśle. Brał czynny udział w pionierskich projektach e-commerce, niejednokrotnie przełamując bariery na styku oprogramowania i biznesu.

Paweł Wróbel
Dyrektor e-commerce,  L’oreal Poland & Baltics

Z branżą e-Commerce związany od 16 lat. Obecnie pełni funkcję dyrektora e-commerce w L’oreal Poland & Baltics, gdzie odpowiada za strategię i  sprzedaż na rynku online dla całego portfolio marek. Wcześniej zarządzał sklepami internetowymi największych firm telekomunikacyjnych Orange, Play, Plus, Cyfrowy Polsat, T-mobile oraz międzynarodowymi projektami dla Duka i Tally Weijl wdrażając innowacyjne rozwiązania w celu zwiększenia sprzedaży.

Tomasz Gutkowski
Business Development Director w Unity Group

Entuzjasta e-commerce, związany z branżą od 2008 roku. Pracował dla takich firm jak: Grupa Onet.pl, Empathy Interactive, Comarch S.A. W Unity Group odpowiedzialny jest za rozwój biznesowy, sprzedaż i pozyskiwanie strategicznych partnerstw. Konsultant biznesowy i doświadczony Product Manager e-commerce, który swoją wiedzą dzieli się na łamach branżowej prasy i portali www.

Data: 3 czerwca 2019 roku
Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.