„Harvard Business Review Polska” zaprasza na webinarium:

Opinie, oczekiwania, skuteczne mechanizmy w programach lojalnościowych B2B

  • Co o programach lojalnościowych w B2B myślą ich uczestnicy?
  • Jakie elementy budują zaangażowanie, a które przynoszą odwrotne efekty?
  • W której z branż – FMCG, motoryzacyjnej, budowalnej, Elektro RTV AGD czy OTC – jest najwięcej zadowolonych uczestników? I dlaczego?
  • Jakie nagrody są preferowane w B2B?
  • Jaki mechanizm powinien mieć program lojalnościowy, aby wskaźnik rezygnacji z udziału był jak najniższy?

To przykładowe pytania, na które w oparciu o badanie  „Monitor lojalności w B2B. Oczekiwania kontra rzeczywistość” odpowie Justyna Klimuk, Incentive Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits & Rewards Services w rozmowie z Lidią Zakrzewską redaktorką „Harvard Business Review Polska”.

Dołącz do spotkania i dowiedz się, jak skutecznie budować program lojalnościowy w B2B.

Kiedy? 16 maja br., webinarium zaczyna się o godzinie 10.00

Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, otrzymasz instrukcje logowania do webinarium.

Partner wydarzenia:

O ekspercie:

Justyna Klimuk, Incentive Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits & Rewards Services

Od blisko 12 lat zajmuje się marketingiem B2B. Swoje kompetencje zawodowe budowała realizując projekty z zakresu strategicznego planowania marketingu, restrukturyzacji, optymalizacji i cyfryzacji procesów, oraz social sellingu. Koncentruje się na identyfikowaniu możliwości rozwoju dla biznesu, zarządzaniu strukturą przychodów i rozwijaniu łańcucha wartości. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w firmach Microsoft i Sage. Aktualnie odpowiada za współtworzenie i realizację strategii marketingowo – komunikacyjnej dla Sodexo Benefits and Rewards na rynek polski.

O badaniu:

Badanie „Monitor lojalności w B2B. Oczekiwania kontra rzeczywistość” zostało przeprowadzone na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards przez IRCenter w pierwszym kwartale 2019 r. Próba obejmowała dystrybutorów i detalistów będących czynnymi uczestnikami programów lojalnościowych w B2B.

 

Data: 16 maja 2019 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział