Webinarium „Harvard Business Review Polska”

Eksperci porównują kontrakt outsourcingowy do małżeństwa.
Idąc tym tropem, można powiedzieć, że ostatnio wiele firm zawarło taki związek, a inne jeszcze umocniły relacje pomiędzy sobą. Ponieważ jest to współpraca długoterminowa, musi przynosić korzyści obu stronom.
Nasze webinarium poświęcimy zatem najsilniejszym trendom w branży, relacjom między dostawcami usług a ich klientami, budowaniu wartości dodatkowej oraz deficytowi zasobów.

Obejrzyj nagranie webinarium Harvard Business Review Polska, a:

  • dowiesz się w jakim kierunku będzie się rozwijał outsourcing,
  • zobaczysz modelowe rozwiązania win-win w wybranych firmach, gdzie każda strona odnosi wymierne korzyści,
  • poznasz najsilniejsze trendy w branży outsourcingowej.

Partner wydarzenia:

Poznaj naszego eksperta:

Roman Świderski
dyrektor produktu wynajem średnioterminowy, Express Car Rental

Od 2010 roku zarządza rozwojem usług średnioterminowego wynajmu pojazdów, sprawiając że firma Express stała się liderem w tym sektorze. Kładąc nacisk na stałe doskonalenie oferty i rozszerzanie jej zasięgu osiągnął w każdym roku pracy wysoki i ponadprzeciętny wzrost liczby wynajętych pojazdów. Dostrzegając złożone potrzeby przedsiębiorców w zakresie floty rozwinął segment wynajmu samochodów dostawczych i ciężarowych. Stale pogłębia wiedzę na temat rynku wynajmu w Polsce oraz mobilności, wzbogacając know how firmy. Jako ekspert i sprawdzony mówca bierze udział w licznych konferencjach branżowych.  Jego unikatowe doświadczenia zebrane w trakcie zarządzania usługami średnioterminowymi zaowocowały także wieloma publikacjami w prasie branżowej. Ceni sobie współpracę i możliwość zderzania się różnych opinii, bo to przyczynia się do wzrostu wiedzy i rozwoju usług. W pracy chętnie współdziała z ludźmi, dzieli się wiedzą i zawsze chętnie pomaga.

Rafał Nadolny
Commercial Director, TMF Poland

Rafał Nadolny dołączył do TMF Poland w 2015 roku jako Commercial Director. Posiada rozległe doświadczenie w optymalizacji procesów księgowych, kadrowych i płacowych dla kluczowych klientów. W swojej pracy skupia się na udoskonalaniu rozwiązań z zakresu outsourcingu i dostosowaniu ich zgodnie z oczekiwaniami klientów. Absolwent prawa na Uniwesytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe Uniwesytetu Ekonomicznego w Krakowie z zakresu prawa gospodarczego. Realizował projekty outsourcingowe dla wielu podmiotów z branży SSC/BPO oraz globalnych spółek doradczych.

Jarosław Granat
Head of Client Engagement, Future Processing

 Z wykształcenia informatyk, psycholog biznesu, absolwent ICAN B2B Business Development Program. Od ponad dziesięciu lat związany z branżą outsourcingu IT spełniając się jako specjalista, lider oraz  kierownik ds. kluczowych klientów. Obecnie w firmie Future Processing odpowiada za dział relacji z klientami biznesowymi dbając o najwyższy standard jakości usług i obsługi oraz zawiązywanie strategicznych partnerstw. Wyznawca filozofii Givers Gain oraz fan budowania biznesu opartego na zaufaniu. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.

Paweł Olejniczak
Dyrektor handlowy Outsourcingu w Billennium

Paweł od 14 lat zajmuje się sprzedażą, chociaż swoją karierę zawodową zaczynał jako administrator systemów. Od ponad 10 lat związany jest z branżą IT, a od 8 lat ściśle specjalizuje się w obszarze outsourcingu usług IT. Z Billennium jako Dyrektor handlowy związany jest od 2014 roku. Zarządza zespołem handlowym odpowiadającym za rozwój usług w obszarze Outsourcing & Custom-made solutions. „Jeżeli chcemy być postrzegani jako eksperci w swoim obszarze, warto wesprzeć się specjalistami w dziedzinach, w których eksperckości się od nas nie wymaga.” – twierdzi przekonując do outsourcingu swoich Klientów. Prywatnie ojciec trójki dzieci, co udaje mu się połączyć z koszykówką i kalisteniką.

Data: 18 października 2018 roku
Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację