Webinarium „Harvard Business Review Polska”

Outsourcing stał się dziś wszechobecny i oferuje firmom znacznie więcej niż tylko proste narzędzia do zarządzania budynkami i optymalizacji kosztów. Jak wynika z badania ICAN Research, organizacje coraz ściślej współpracują z firmami outsourcingowymi, by zwiększyć swoją konkurencyjność.

Outsourcing 3.0 to jednak nie tylko coraz większa odpowiedzialność partnera za biznes swojego klienta. Wobec intensywnej rywalizacji rynkowej firmy decydują się na wdrażanie nowoczesnych technologii z dziedziny automatyzacji i robotyzacji, które coraz częściej są oferowane przez branżę outsourcingową. Odnalezienie drogi w mnogości możliwych rozwiązań to większa szansa na rynkowy sukces.

Obejrzyj relację z debaty HBRP i dowiedz się m.in.:

  • jak firmy outsourcingowe budują wartość dodaną?
  • na czym oprzeć relacje z outsourcerem, by odnieść obopólne korzyści?
  • jak narzędzia IT budują wartość dodaną i wspierają relacje?

Partnerzy projektu:

Prelegenci:

Piotr Poprawski
dyrektor Capgemini Software Solutions Center

Odpowiedzialny za projekty informatyczne realizowane we wrocławskim centrum Capgemini. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami, w realizacji projektów rozproszonych i wielokulturowych, w zarządzeniu organizacjami i współpracą z klientem. Drugi obszar specjalizacji to planowanie strategiczne rozwoju organizacji. Piotr ukończył studia na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Executive MBA w Wyższej Szkole Bankowej. Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży IT – pracował realizując projekty dla leaderów z branż telekomunikacyjnej i medycznej w roli kierownika projektu i managera zespołu. W Capgemini od 2006 roku, obecnie pełni funkcję dyrektora Software Solutions Center – odpowiada za rozwój i dopasowanie zakresu usług świadczonych przez Centrum do wymogów i oczekiwań rynku.

Daniel Kwiatkowski
wiceprezes zarządu Impel Synergies Sp. z o.o

Doświadczony menedżer, praktyk w obszarze zarządzania strategicznego, dobry strateg biznesowy i talent negocjatorski. Z wykształcenia psycholog społeczny, z zamiłowania absolwent licznych szkoleń biznesowych. Studiuje marketing i zarządzanie w ramach MBA na Polish Open Academy of Marketing and Management w Warszawie.

Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w dziale obsługi klienta w międzynarodowej sieci restauracji i szybko awansował na kolejne stanowiska zarządcze. Pracując przez ponad 10 lat dla światowych firm z branży gastronomicznej, odpowiedzialny był za podnoszenie efektywności struktur operacyjnych, planowanie i zarządzanie strategiczne oraz strategie działań handlowych.

W latach 2006-2011 pełnił rolę Dyrektora Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie, gdzie odpowiadał za maksymalizację zysku i budowanie wartości marki jednego z największych centrów handlowych w kraju oraz doskonalił swoje umiejętności zarządcze w obszarze Facility Management. W ostatnich latach z sukcesem rozwijał dwie firmy, gdzie pełnił stanowisko dyrektora zarządzającego – jedną działającą w obszarze technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych, m.in. dla centrów handlowych, centrów magazynowo-logistycznych i hoteli oraz drugą, dostarczającą usługi z zakresu utrzymania infrastruktury drogowej.

Obecnie zajmuje stanowisko wiceprezesa zarządu w należącej do Grupy Impel spółce Impel Synergies, specjalizującej się w zintegrowanej i wielowymiarowej obsłudze nieruchomości.

Edyta Wiwatowska
prezes Zarządu, Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek prawo oraz studiów podyplomowych z Programowania rozwoju regionalnego i zarzadzania projektami. Posiada tytuł radcy prawnego. Od 2000 roku związana z obsługą inwestorów w Bydgoszczy. W latach 2007 – 2013 pełniła funkcję Koordynatora Zespołu Obsługi Inwestora i Przedsiębiorczości w strukturach Urzędu Miasta Bydgoszczy. W ramach prowadzonych projektów koordynowała prace związane z uruchomieniem w Bydgoszczy podstrefy specjalnej strefy ekonomicznej oraz z sukcesem prowadziła negocjacje z krajowymi i międzynarodowymi podmiotami, skutkujące realizacją inwestycji na terenie Bydgoszczy. W listopadzie 2013 roku powierzono jej zadanie utworzenia Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o., odpowiedzialnej za szeroko rozumianą promocję gospodarczą Bydgoszczy, współpracę z przedsiębiorcami i obsługę nowych projektów inwestycyjnych. Do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu agencji.

Patrycja Strzelecka
dyrektor Zarządzający TMF Poland

Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie outsourcingu usług biznesowych. Zbudowała od podstaw jedną z największych w Polsce firm księgowych Extor S.A., którą w maju 2016 roku przejęła globalna organizacja TMF Group. Obecnie Pani Patrycja pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w TMF Poland, która w wyniku integracji z firmami Extor i UCMS Group staje się wiodącym w Polsce dostawcą usług dla biznesu, oferującym m.in. obsługę kadrowo-płacową i księgowo-podatkową

Monika Smulewicz
dyrektor Zarządzający/Partner

Dyrektor Zarządzająca outsourcingiem rachunkowości, kadr i płac w Grant Thornton. Odpowiada za kształtowanie oferty, procedur oraz standardów świadczenia usług outsourcingowych. Podejmuje kluczowe decyzje w zakresie rozwoju biznesu oraz działań komunikacyjno-marketingowych.

Związana jest z firmą od 2007 roku. Menedżer, z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na bieżąco czuwa nad realizacją kilkuset kontraktów outsourcingowych, efektywnie kontrolując i zarządzając pracą kilkudziesięciu zespołów projektowych.

Buduje trwałe relacje z klientami, których fundamentem są wzajemny szacunek, najwyższa staranność i elastyczność w reagowaniu na potrzeby i wymagania klientów związane z ich dynamicznym rozwojem. W gronie klientów outsourcingu Grant Thornton znajdują się między innymi przedsiębiorstwa notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych oraz firmy należące do listy 500 największych podmiotów w naszym kraju.

Monika Smulewicz jest ekspertem w dziedzinie kadrowo-płacowej, z bogatym doświadczeniem szkoleniowym, doradczym i zamiłowaniem trenerskim. Wykładowca liczących się uczelni wyższych. Ceniona prelegentka konferencji i kongresów. Autorka specjalistycznych publikacji, aktywnie współpracująca z branżowymi mediami. Jej misją zawodową jest „dzielenie się wiedzą specjalistyczną w celu podniesienia jakości usług świadczonych przez przedsiębiorstwa na rzecz pracowników.”

Rafał Kochnowicz

Urodzony 1 września 1977 roku w Warszawie, związany z nowymi technologiami i usługami IT od lat 90-tych. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk. Doświadczanie zawodowe zdobywał na stanowiskach menedżerskich, w firmach specjalizujących się w świadczeniu usług w modelu outsourcingu IT od ponad 14 lat. Obecnie odpowiedzialny w Komputronik Biznes Sp. z o.o. za rozwój obszaru związanego z outsourcingiem. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci i zapalony wędkarz.

Krzysztof Krężel
Chief Operating Officer, Sii Polska

Od ponad 15 lat jest związany z branżą usług outsourcingowych, IT i professional services. W Sii pracuje od 2006 roku, a więc od początku jej działalności w Polsce. Obecne stanowisko, Chief Operating Officer objął w 2014 roku i obecnie odpowiada min. za obszar consultingu, integracji systemów i usług zarządzanych. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Szkoły Głównej Handlowej, ukończył także Advanced Management Program na IESE Business School.

Data: 18 października 2017 roku
Czas trwania: ok. 90 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.