„Harvard Business Review Polska” i IBM zapraszają na webinarium

Mimo że na świecie technologia chmurowa nie jest już żadną nowością, wiele polskich firm wciąż zastanawia się czy budować własne rozwiązania IT, czy wykorzystywać usługi dostarczane w modelu usługi (As A Service). Tymczasem „chmura” nie jest zagadnieniem interesującym wyłącznie działy IT. Wręcz przeciwnie! Jej największym beneficjentem mogą być działy biznesowe – w tym marketing i sprzedaż.

Weź udział w webinarum „Harvard Business Review Polska” i firmy IBM. Dlaczego warto?

  • Dowiesz się, jak dzięki rozwiązaniom chmurowym osiągać elastyczność i skalowalność biznesu – przy niskich kosztach wejściowych.
  • Odpowiemy na pytanie, czy „chmura” jest bezpieczna – zwłaszcza w kontekście licznych regulacji branżowych czy różnych poziomów i zakresów odpowiedzialności.
  • Pokażemy, kiedy „chmura” nie jest najlepszym pomysłem – kiedy warto poprzestać na znanych rozwiązaniach.
  • Zrozumiesz, czym jest IT bez IT – dlaczego to właśnie działy biznesowe są największymi beneficjentami tych rozwiązań i powinny być ich największymi orędownikami?

Poznaj naszego prelegenta:

Przemysław Galiński
IBM Watson & Cloud Platform Sales Leader (Poland and Baltics)

W IBM odpowiada za sprzedaż usługi i rozwiązań cloudowych (Cloud Services) dla klientów korporacyjnych w Polsce i krajach Bałtyckich. Wcześniej w IBM odpowiadał za narzędzia i rozwiązania społecznościowe dla korporacji (Social Bussines).
Obecnie z największymi przedsiębiorstwami oraz organizacjami a także startupami realizuje projekty zastosowania i implementacji technologii Cloud oraz  projekty transformacyjne z zakresu wykorzystania chmury publicznej, prywatnej oraz rozwiązań hybrydowych a także dedykowanych usług chmurowych i cognitywnych IBM Watson. Zanim zaczął swoją przygodę w IBM, przez wiele lat w T-mobile Polska odpowiadał za sprzedaż i wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych ICT. Jest doktorantem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w dyscyplinie Zarządzania w Kolegium Zarządzania i Finansów.

Data: 12 grudnia 2018 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Rejestracja na webinarium została zakończona. Dziękujemy za zainteresowanie.