Relacja webinarium „Harvard Business Review Polska”

Nowe technologie nie tylko coraz silniej wpływają na doświadczenia klientów, ale pozwalają również zdefiniować na nowo pracę w działach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Mechanizmy sztucznej inteligencji już dziś umożliwiają podejmowanie trafniejszych decyzji, wspomagają efektywniejsze działanie i sprawiają, że handlowcom jest zdecydowanie łatwiej rozumieć i reagować na potrzeby klientów. Co to oznacza dla firm, a w szczególności dla szefów sprzedaży i handlowców? W jaki sposób AI zrewolucjonizuje pracę handlowców?

Obejrzyj  webinarium „Harvard Business Review Polska”, Microsoft, Edward.ai oraz OneDynamics:

  • poznasz nowoczesną koncepcję zarządzania działem sprzedaży z wykorzystaniem rozwiązań Microsoft Dynamics 365  opartych na sztucznej inteligencji,
  • dowiesz się, jak sztuczna inteligencja może usprawnić pracę handlowców i szefów sprzedaży,
  • dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać AI w podejmowaniu trafnych decyzji menedżerskich,
  • poznasz odpowiedź na pytanie: jak w dobie sztucznej inteligencji zmieni się proces sprzedaży?

Partner wydarzenia:

Poznaj naszych ekspertów:

Michał Skowroński
Product Marketing Manager w obszarze aplikacji biznesowych Customer Engagement/CRM, Microsoft

Zajmuje się szerzeniem wiedzy w zakresie nowoczesnego podejścia do sprzedaży i marketingu z wykorzystaniem rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics 365. Większość życia zawodowego pracował w obszarze sprzedaży i konsultingu aplikacji biznesowych. Jest autorem publikacji oraz prelegentem podczas konferencji branżowych, w których promuje nowe trendy i metody zwiększenia efektywności w obszarach szeroko pojętego Customer Experience. Prywatnie interesuje się nowymi technologiami, turystyką górską oraz muzyką. Jest szczęśliwym mężem i ojcem dwóch synów.

Tomasz Wesołowski
CEO & co-founder Edward.ai

Zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward, wspierającego pracę sprzedawców i pozwalającego im zapomnieć o niewygodnych systemach CRM.W branży internetowej działa od ponad 15 lat, jest współtwórcą jednego z największych software house’ów w Polsce. Współorganizator spotkań z cyklu A.I. meetup dla fanów sztucznej inteligencji.

Tomasz Filipowicz – OneDynamics
Principal Consultant, Founder at One Dynamics

Od ponad 8 lat zajmuje się wdrażaniem rozwiązań opartych na platformie Microsoft Dynamics, trener ze specjalizacją Dynamics 365. Ma wieloletnie doświadczenie w analizie procesów sprzedażowych oraz ich optymalizacji dla klientów w kraju oraz za granicą. Posiada umiejętność opisania skomplikowanych procesów oraz problemów w sposób prosty, zrozumiały dla wszystkich osób zaangażowanych w projekt.

Data: 9 listopada 2018
Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.