
Relacja z webinarium
Cyfrowa transformacja sprzedaży dotyczy każdej firmy. Procesy sprzedaży są automatyzowane i optymalizowane w oparciu o niedostępne wcześniej dane. Szybkość transakcji rośnie, potrzeby konsumentów zmieniają się dynamicznie, a my sami musimy je wyprzedzać o krok by nie wypaść z rynku.
Jak konkurować w takiej sytuacji? Jak uniknąć błędów w trakcie cyfrowej transformacji sprzedaży?
Wszystkie odpowiedzi poznasz podczas kongresu Commerce Transformation Days 2019, a już 4 września zapraszamy Cię do udziału w webinarium:
Cyfrowa Transformacja Sprzedaży.
Przygotowaliśmy je wspólnymi siłami ICAN Institute oraz Unity Group – organizatora 5 Kongresów Dyrektorów E-commerce i naszego partnera w organizacji kongresu.
Michał Trojanowski ze strony ICAN Institute i Grzegorz Rudno-Rudziński z Unity Group poruszą tematy:
- Ewolucja czy rewolucja? Czym jest commerce transformation i czym rożni się od omichannel commerce?
- Zacieranie się online i offline, a atrakcyjność rynkowa. Jaką przyjąć strategię rozwoju?
- Predykcja sprzedaży – jak narzędzia z zakresu machine learning, Big Data i Customer Intelligence są w stanie pomóc nam przewidzieć zachowania użytkowników?
- Online wchodzi do offline – czy to koniec rynków pure-players?
Omówią też pokrótce ciekawe i innowacyjne modele biznesowe w kontekście transformacji cyfrowej.
Zgłoś swój udział w spotkaniu online, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Partnerzy projektu:
Eksperci projektu:

Michał Trojanowski
Doświadczony konsultant z zakresu doskonałości operacyjnej. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Doktorant w Akademii Leona Koźmińskiego. Jego główne obszary kompetencji to: wdrażanie strategii, doskonałość operacyjna, LEAN management, zarządzanie zmianą strategiczną, performance management, reengineering procesów biznesowych, project management.
Od ponad 15 lat związany z branżą doradczą (Ernst & Young Management Consulting, Capgemini, TEFEN). Posiada również doświadczenie jako menedżer liniowy. Przez 2 lata był dyrektorem operacyjnym w KBC Consumer Finance Poland (Żagiel SA), gdzie odpowiadał między innymi za podniesienie produktywności pionu operacyjnego.

Grzegorz Rudno-Rudziński
Managing Partner w Unity Group, która stawia na kulturę i wartości w relacjach z pracownikami i klientami. Przedsiębiorca i działacz społeczny, od 20 lat pomaga organizacjom w rozwoju opartym na nowoczesnych technologiach IT. Ekspert i innowator w dziedzinie transformacji cyfrowej, rozwoju biznesu i metody rozwoju innowacji, regularnie dzieli się wiedzą w trakcie seminariów i konferencji. Aktywnie szerzy idee wzrostu przez współpracę i wymianę wiedzy jako członek zarządu stowarzyszenia ITCorner. W życiu prywatnym – fan aktywnej turystyki z rodziną i biegacz.
Czas trwania: ok. 40 minut