Relacja z webinarium „Harvard Business Review Polska” i ADP Polska

Pracownicy w Europie wracają na etaty, Polacy idą na samozatrudnienie…  Jak pokazuje ostatnie badanie ADP nt. oczekiwań pracowników: krótkoterminowe umowy to zjawisko typowo polskie. Dlaczego tak jest i kto na tym traci?

Niemal co czwarty Polak cierpi na zaburzenia psychiczne, a wsparcie psychologiczne w środowisku pracy to wciąż rzadkość. Ile kosztuje pracodawców brak dbałości o zdrowie psychiczne pracowników?

 

Obejrzyj nagranie webinarium: Czego chcą pracownicy, a czego nie chcą im dać pracodawcy? Wskazówki dla HR i poznaj wyniki ostatnich badań na temat zadowolenia z pracy i preferowanych warunków zatrudnienia z perspektywy pracowników różnych firm i dziedzin.

Podczas oglądania relacji z webinarium dowiesz się m.in.:

  • Jakie są największe grzechy polskich pracodawców – z perspektywy prawnej i pracowniczej?
  • Jakie są najczęstsze przyczyny obniżonej efektywności zespołów lub odejść i co pracodawcy mogą na to poradzić?
  • Czy równe traktowanie i sprawiedliwy system wynagrodzeń to fikcja?
  • Czy obecne pokolenie aktywne zawodowo doświadczy jeszcze 4-dniowego tygodnia pracy?

Partnerzy wydarzenia

Prelegenci wydarzenia

Anna Barbachowska

Country HR Business Partner, ADP Polska

Anna Barbachowska związana jest z ADP Polska od lipca 2018 roku. Jako Country HR Business Partner odpowiada za wsparcie kadry zarządzającej w kwestii budowania zaangażowania, analizy potencjału ludzkiego w organizacji oraz planowanie długoterminowych ścieżek rozwoju. Odpowiada także całościowo za obszar kadrowo-płacowy dla polskiego biura ADP.

Przed dołączeniem do ADP Polska pracowała jako HR Business Partner w Nielsen, gdzie zajmowała się opracowywaniem i wdrażaniem regionalnej strategii, doradztwem w zakresie polityki, procedur i praktyk zarządzania zasobami ludzkimi oraz bezpośrednio rozwojem i pozyskiwaniem talentów. Była również odpowiedzialna za współpracę z lokalnymi i regionalnymi zespołami HR, zarówno w zakresie kadr i płac, jak i projektów z zakresu miękkiego HR. Przygodę z HR rozpoczynała w CEDC, gdzie odpowiedzialna była za wsparcie HR lokalnych struktur warszawskiego biura, jak również oddziałów w Polsce. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing i Zarządzanie, Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora oraz Wojskowej Akademii Technicznej im. Jarosława Dąbrowskiego

Katarzyna Olczak

Head of HR w Bain & Company

Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze strategicznego zarządzania kapitałem ludzkim szczególnie w podnoszeniu efektywności organizacji, zaangażowania pracowników oraz zarządzaniu talentami w międzynarodowych organizacjach. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zmianą, procesami restrukturyzacyjnymi i transformacyjnymi. Obenie Head of HR w Bain & Company, gdzie rozwija centrum procesów biznesowych. Wcześniej 7 lat w  Skanska Commercial Development Europe, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze HR w Polsce, w Czechach, na Węgrzech i Rumunii oraz integrację business.link w strukturach Skanska. Certyfikowany coach, facylitator i pasjonatka twórczego rozwiązywania problemów w organizacjach oraz partycypacyjnego stylu przywództwa z uwagą na różnorodność i włączanie (D&I).

Aleksandra Stalęga

Globalny Dyrektor HR Service Delivery Operations , Covance

Aleksandra Stalęga pełni rolę Globalnego Dyrektora HR Service Delivery Operations  w firmie Covance gdzie zarządza zespołami w Europie, USA i Azji odpowiedzialnymi za procesy HR. Będąc ekspertem Centrów Usług Wspólnych (SSC), Aleksandra zarządza strategicznymi projektami doradczymi w obszarze HR dla międzynarodowych organizacji od ponad 15 lat. Wdrażając globalne procesy, pracuje głównie dla SSC ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec. W ostatnich latach stworzyła od podstaw nowe globalne Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Warszawie, a w przeszłości miała m.in. okazję współtworzyć globalne Centrum Usług Wspólnych firmy EY (z oddziałami w Polsce, Chinach i Indiach). Aleksandra jest również doświadczonym praktykiem z obszaru wewnętrznego HR i przez prawie 10 lat pełniła funkcje zarządcze w tym obszarze. Aleksandra posiada certyfikat Six Sigma, jest również doświadczona w stosowaniu takich narzędzi psychometrycznych jak Hogan, MBTI oraz Birkman. Z wykształcenia jest magistrem filologii romańskiej, ukończyła również podyplomowe studia z prawa europejskiego oraz zarządzania zasobami ludzkimi, ponadto ukończyła 2 lata studiów doktoranckich na SGH z Ekonomii i Zarządzania. Mówi biegle po angielsku i francusku.

Robert Żelewski

Dyrektor HR w Green Factory

Poprzednio dyrektor personalny i członek zarządu  w firmie McCormick Polska. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego ds. HR w firmie Animex. Był również dyrektorem ds. personalnych w Sheraton Warsaw Hotel & Towers i The Westin Warsaw Hotel oraz był dyrektorem ds. personalnych sieci hoteli Starwood w Polsce, Chorwacji, Bułgarii i Albanii.

Ukończył Psychologię na Uniwersytecie Łódzkim a następnie studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji na SGH.
Wykształcenie uzupełniają kursy i szkolenia specjalistyczne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania firmą m.in w INSEAD, Francja; Management Center Europa, Belgia; Cornell University, Stany Zjednoczone.

Ekspert zarządzania zasobami ludzkimi, coach i mentor kadry zarządzającej.

Data: 12 czerwca 2019 roku
Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.