„Harvard Business Review Polska” zaprasza na webinarium:

Jak pokazują ostatnie badania ICAN Research, wiele polskich firm stale zmaga się z takimi problemami jak trudność w pozyskiwaniu nowych klientów i identyfikowaniu szans z największym potencjałem sprzedażowym, mało skuteczna segmentacja czy kłopoty z optymalizacją kanałów sprzedaży. W wielu przypadkach mimo trudności udaje się realizować założone plany sprzedaży, jednak – ze względu na dużą niepewność i prognozowane trendy – niebawem może się to okazać znacznie trudniejsze. Co zrobić, by skutecznie zadbać o sprzedaż już dziś? Na jakie zmiany należy się przygotować i jak budować strategię, która pozwoli sprzedawać więcej i pewniej? Gdzie szukać sprawdzonych rozwiązań? Czy warto posiłkować się takimi rozwiązaniami jak np. programy wsparcia sprzedaży?

Obejrzyj webinarium Harvard Business Review Polska, a dowiesz się:

  • jakie trendy kształtują i będą kształtować sprzedaż w nadchodzących miesiącach?
  • o które obszary należy zadbać najbardziej, by zwiększyć zyski ze sprzedaży?
  • jak zmieniło się podejście do zarządzania sprzedażą w ciągu ostatnich kilku lat i na czym obecnie polega budowanie dobrej strategii sprzedaży?
  • co może zrobić Twoja firma by skuteczniej wspierać lojalność – zadbać o obecnych klientów i silniej ich zatrzymywać?
  • od czego zależy sukces programu wsparcia sprzedaży i na jakie wyzwania należy się przygotować, wdrażając go w firmie?

Partner wydarzenia:

logo-edenred-pour-site

Poznaj naszych ekspertów:

Mariusz Cichy

Sales Manager Linii Biznesowej Incentive and Rewards w Edenred Polska

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz w doradztwie i obsłudze klientów korporacyjnych. W 2011 roku dołączył do Zespołu Edenred Polska, gdzie odpowiada za procesy sprzedażowe w zakresie budowania motywacji w biznesie. Na swoim koncie ma wiele sukcesów we współpracy z firmami z różnych branż, którym pomaga w podniesieniu wydajności sprzedaży i tworzeniu efektywnych relacji biznesowych z klientami. Absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania dla Menedżerów Sprzedaży na Uniwersytecie Warszawskim.

Przemysław Kamola

CEO agencji marketingowej G3 Group

Doświadczony praktyk, który od ponad 15 lat zawodowo zajmuje się tworzeniem programów lojalnościowych i promocji wpierających sprzedaż dla największych marek i firm m.in. Nestle, Grupy Żywiec, Orlen Oil, Pol-Skone, Delphi, Grohe, Budmat, Flugger, Geberit, BPS, Vifon, Prof-Met-Kol, Vadain, Antalis, TIM, i wielu innych. Współzałożyciel i CEO agencji marketingowej G3 Group wdrażającej nie tylko złożone promocje B2B ale również promocje konsumenckie typu loterie czy konkursy. Prowadzi szkolenia dla handlowców z praktycznego wykorzystania wdrażanych narzędzi marketingowych w sprzedaży. Prywatnie miłośnik jazdy konnej, gitary elektrycznej i zdrowego rozsądku.

Prowadzący:

Mariusz Smoliński

Dyrektor Działu Badań i Analiz, ICAN Research

Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 1998 roku. Pracował w kilku firmach badawczych na stanowiskach kierowniczych: MEMRB, Synovate, IPSOS. Odpowiedzialny był za budowanie standardów realizacji badań, prowadzenie jakościowo-ilościowych zespołów badawczych oraz koordynację złożonych programów badawczych o zasięgu lokalnym i globalnym. W ciągu 19 lat prowadził ponad 1000 projektów badawczych dla różnych branż. Prowadził warsztaty strategiczne, budował modele badawcze i wdrażał nowe metodologie, odpowiadał za sprzedaż i marketing w firmach badawczych. W ICAN Research odpowiedzialny jest za nadzór merytoryczny nad realizacją badań ad hoc, rozwój i wdrażanie nowych metodologii badawczych opartych na wiedzy „Harvard Business Review Polska” oraz konsulting na różnych etapach prowadzenia projektów badawczych.

Data: 28 marca 2019 roku
Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.