Relacja z webinarium "Harvard Business Review Polska"

Według raportu Salary.com z 2018 roku, aż 61% ankietowanych pracowników odwiedza strony internetowe podczas pracy w celach prywatnych. 47% przyznaje się do zmęczenia nadmiarem spotkań, niepotrzebnych maili i wykonywaniem cudzych obowiązków. Mądre planowanie czasu pozwala zapobiec obniżeniu jakości pracy – zwiększa efektywność pracujących. Co należy wyeliminować ze złych praktyk w organizacji? Jak rozdzielać zadania? Jakie rozwiązania do monitorowania aktywności są dostępne na rynku? Czy da się przełamać opór pracowników przed rozliczaniem się z efektów pracy?

Obejrzyj relację z webinarium Harvard Business Review Polska:

  • omawialiśmy w jaki sposób (i czy?) monitorować aktywność pracowników oraz zespołów,
  • dowiesz się, co przeszkadza w pracy, a co powinieneś wyeliminować ze złych praktyk w organizacji,
  • poznasz metody na rozdzielanie zadań i mierzenie efektywności ich wykonywania,
  • dostaniesz odpowiedź na pytanie: jakie rozwiązania w zakresie monitorowania aktywności są dostępne na rynku i czy warto z nich korzystać?
  • wzmocnisz swoje umiejętności interpersonalne: dowiesz się, jak przełamać opór pracowników przed rozliczaniem się z efektów pracy.
  • zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci na przeszkolenie pracowników z lepszej organizacji pracy oraz wdrażania dobrych praktyk,
  • nauczysz się wykorzystywać raporty z aktywności zespołów do lepszego planowania zadań.

Eksperci projektu:

Grzegorz Oleksy
Prezes Zarządu

Od początku karieru zawodowej zajmuje się oprogramowaniem dla sieci IT. W roku 2005 założył firmę Axence, w której pełni funkcję Prezesa, jak również bezpośrednio zajmuje się projektowaniem zaawansowanych rozwiązań do monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz ochrony danych przed wyciekiem. Posiada szerokie doświadczenie praktyczne w prowadzeniu szkoleń oraz konsultacji dla firm z branży IT, poparte wykształceniem informatycznym.

Natalia Piasecka
CEO Impuls P&K

Jestem psychologiem biznesu, certyfikowanym trenerem oraz konsultantem ds. rozwoju pracowników. By lepiej zrozumieć potrzeby biznesu i wyzwania jakie są stawiane działom HR na rynku polskim ukończyłam studia podyplomowe HR Biznes Partnera w Szkole Głównej Handlowej.
Moją specjalizacją na tych studiach było strategiczne zarządzanie wiedzą w organizacji.Przygotowałam ponad 50 projektów szkoleniowych dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Tematyka organizowanych przeze mnie wydarzeń skupiała się na 5 obszarach: Rozwoju Osobistym, Human Resources, Sprzedaży, Project Management, Marketing.
Współpracowałam między innymi z takimi markami jak TVP, Volkswagen, Ubezpiecznia Pocztowe, Orlen, Vestes, Phoenix ContactObecnie pełnię również stanowisko Project Managera w Ican Institute.

Adam Medyk
Dyrektor fabryki w Poznaniu, Grupa Pekabex

Absolwent Politechniki Opolskiej, ukończył studia na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji  2003 r. Od początku pracy zawodowej związany z branżą prefabrykacji. Doświadczenie zdobywał m.in. w firmach zagranicznych: Angermuller Bau i Nesseler Grunzig Bau w Niemczech oraz Roger Bullivant w Wielkiej Brytanii. Z Grupą Pekabex związany od 2010 r., gdy rozpoczynał pracę jako zastępca kierownika produkcji.  Obecnie zarządza zakładem produkującym prefabrykaty betonowe, odpowiada m.in. za zarządzanie zespołami, planowanie produkcji, optymalizację i  automatyzację procesów produkcyjnych, wdrażanie istniejących rozwiązań technologicznych oraz opracowanie i  budowę własnych, Lean Management. 

Czas trwania: ok. 60 minut

Obejrzyj relację

Jeśli już wypełniłeś formularz wpisz tylko swój e-mail.